000 | 02287nab a2200385 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | vtls000724498 | ||
003 | RU-ToGU | ||
005 | 20210922105058.0 | ||
007 | cr | | ||
008 | 200922|2020 ru s a eng d | ||
024 | 7 |
_a10.17223/15617793/456/23 _2doi |
|
035 | _ato000724498 | ||
040 |
_aRU-ToGU _brus _cRU-ToGU |
||
100 | 1 |
_aNurdin, Kevin _9503818 |
|
245 | 1 | 0 |
_aLanguage and culture in the classroom space: the case study of a foreign language assistant in Russia _cK. Nurdin, D. DeWitt, A. V. Sukhoverkhov |
246 | 1 | 1 | _aЯзык и культура в процессе обучения: из опыта ассистента иностранного языка в России |
336 | _aТекст | ||
337 | _aэлектронный | ||
504 | _aБиблиогр.: 72 назв. | ||
520 | 3 | _aThis article presents the results of a case study that puts the classical and new educational models and methods to the test through practical implementation by a French foreign language assistant in Russia. On that basis, the authors revise the modern theories of language and intercultural communication. The research emphasises that for the efficient acquisition of foreign language and the development of cultural competences it is necessary to design a “learning microculture” and unique “ecology” of the classroom. | |
653 | _aобучение иностранным языкам | ||
653 | _aметоды обучения иностранным языкам | ||
653 | _aобучающая микрокультура | ||
653 | _aязыки-посредники | ||
653 | _aневербальное общение | ||
653 | _aмежкультурная коммуникация | ||
655 | 4 |
_aстатьи в журналах _9745982 |
|
700 | 1 |
_aDeWitt, Doroti _9503819 |
|
700 | 1 |
_aSukhoverkhov, A. V. _9503820 |
|
773 | 0 |
_tВестник Томского государственного университета _d2020 _g№ 456. С. 197-204 _x1561-7793 _w0065-98160 |
|
852 | 4 | _aRU-ToGU | |
856 | 4 | _uhttp://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/vtls:000724498 | |
908 | _aстатья | ||
999 | _c469268 |