Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Image from Google Jackets
Normal view MARC view

Маркетинг: принципы и стратегия Учебник для вузов Генри Ассэль; Пер. с англ. М. З. Штернгарца; Науч. ред. В. Н. Калгин; НФПК

By: Ассэль, ГенриContributor(s): Калгин, В. Н [ред.]Material type: TextTextLanguage: Russian Original language: English Series: Университетский учебникPublication details: М. ИНФРА-М 1999Edition: 2-е издDescription: 803, [1] илISBN: 5862258825Other title: Marketing: principles & strategy [Parallel title]Subject(s): учебники для вузов | маркетинг | стратегическое планирование | планирование маркетинга | конкуренция | ценообразование | маркетинговый процесс | маркетинговые решения | маркетинг услуг | рекламаOther classification: У821.24я73
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
6 месяцев Научная библиотека ТГУ Абонемент. Депозитарий У050 А909 (Browse shelf(Opens below)) 4 Available 13820000113087
Выдается по месту хранения Научная библиотека ТГУ Читальный зал 3 У050.24 А909 (Browse shelf(Opens below)) 6 Available 13820000113083
6 месяцев Научная библиотека ТГУ Абонемент. Депозитарий У050 А909 (Browse shelf(Opens below)) 2 Available 13820000113085
6 месяцев Научная библиотека ТГУ Абонемент. Депозитарий У050 А909 (Browse shelf(Opens below)) 3 Available 13820000113086
6 месяцев Научная библиотека ТГУ Абонемент. Депозитарий У050 А909 (Browse shelf(Opens below)) 5 Available 13820000414108

There are no comments on this title.

to post a comment.