Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Image from Google Jackets
Normal view MARC view

Использование дискурсивного анализа для обучения иноязычной профессиональной экологической компетенции О. С. Головко

By: Головко, Оксана СтаниславовнаMaterial type: ArticleArticleOther title: The use of discourse analysis for teaching the foreign language professional ecological competence [Parallel title]Subject(s): дискурсивный анализ | трансдисциплинарный подход | профессиональные компетенции | изучение иностранного языка | экологические компетенцииGenre/Form: статьи в сборниках Online resources: Click here to access online In: Будущее в настоящем: человеческое измерение цифровой эпохи : III Международная научная конференция Гуманитарные Губкинские чтения : сборник материалов Ч. 1. С. 19-22Abstract: Статья посвящена использованию дискурс-анализа для обучения иноязычной профессиональной экологической компетенции, что является примером трансдисциплинарного использования методов общественных наук в естественнонаучных областях. Поэтапно рассмотрен метод дискурсивного анализа экологических текстов. The article is devoted to the use of discourse analysis for foreign language professional ecological competence teaching, which is an example of the transdisciplinary use of social sciences methods in natural science disciplines. The method of discourse analysis of ecological texts is reviewed as a step-by-step teaching.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Библиогр.: 2 назв.

Статья посвящена использованию дискурс-анализа для обучения иноязычной профессиональной экологической компетенции, что является примером трансдисциплинарного использования методов общественных наук в естественнонаучных областях. Поэтапно рассмотрен метод дискурсивного анализа экологических текстов. The article is devoted to the use of discourse analysis for foreign language professional ecological competence teaching, which is an example of the transdisciplinary use of social sciences methods in natural science disciplines. The method of discourse analysis of ecological texts is reviewed as a step-by-step teaching.

There are no comments on this title.

to post a comment.