Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Image from Google Jackets
Normal view MARC view

Основные принципы маркетинга Ч. 2 Учебное пособие Тарт. ун-т, Экон. фак. , Ин-т маркетинга и управления

By: Мауринг, ТынуMaterial type: TextTextPublication details: Тарту 1996Description: 204 с. илISBN: 9985561546Subject(s): маркетинг | рыночная экономика | стратегическое планирование | товары | цены | ЭстонияOther classification: У9(4Эст)212.4 | 06.91
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Выдается в читальный зал Научная библиотека ТГУ Книгохранилище 1-826006к (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 13820000015053

Библиогр. в подстроч. примеч.

There are no comments on this title.

to post a comment.