Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Image from Google Jackets
Normal view MARC view

Формирование стратегий брендинга на российском рынке мясной продукции С. А. Рыбченко ; Ульяновский гос. технический ун-т

By: Рыбченко, Светлана АлександровнаMaterial type: TextTextLanguage: Russian Publication details: Ульяновск УлГТУ 2009Description: 165 с. ил. 20 смISBN: 9785979505817Subject(s): рынок мясной продукции | брендинг | управление брендом | модели управления брендом | бренды | стратегии брендинга | портфель брендов | Ульяновская область | мясоперерабатывающие предприятияOther classification: У9(2)306.751.2-592 | У9(2)212.4
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
1 неделя Научная библиотека ТГУ Читальный зал 3 У050.24 Р937 (Browse shelf(Opens below)) Available 13820000748469
Выдается в читальный зал Научная библиотека ТГУ Книгохранилище 1-990876к (Browse shelf(Opens below)) Available 13820000748470

Библиогр.: с. 124-138

There are no comments on this title.

to post a comment.