Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Image from Google Jackets
Normal view MARC view

Новая парадигма маркетинга. Интегрируемые маркетинговые коммуникации пер. с англ. Шульц Дон Е. , Танненбаум Стэнли И. , Лаутерборн Роберт Ф.

By: Шульц, Дон ЕContributor(s): Танненбаум, Стэнли И | Лаутерборн, Роберт ФMaterial type: TextTextLanguage: Russian Original language: English Publication details: М. ИНФРА-М 2004Description: 231, [2] с. таблISBN: 5160018557Other title: The new Marketing Paradigm [Parallel title]Subject(s): интегрируемые маркетинговые коммуникации | маркетинговые коммуникации | история маркетинговых коммуникаций | интегрированный маркетинг | стратегический маркетинг | потребители | конкуренция | продажи | поведение потребителей | бренды | эффективные коммуникации | маркетинговое планирование | маркетинговое мышлениеOther classification: У821.24
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Выдается по месту хранения Научная библиотека ТГУ Читальный зал 3 У050.24 Ш959 (Browse shelf(Opens below)) 2 Available 13820000463144
Выдается в читальный зал Научная библиотека ТГУ Книгохранилище 1-915656 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 13820000457886

There are no comments on this title.

to post a comment.