Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Development prospects of the brand of Tomsk (Record no. 426853)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 02891nab a2200325 c 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000583390
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922092705.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr |
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 171004|2016 rm s a eng d
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.14505/jemt.v7.2(14).15
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000583390
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. RU-ToGU
Код языка каталог. rus
Служба, преобразующая запись RU-ToGU
245 10 - Заглавие
Заглавие Development prospects of the brand of Tomsk
Ответственность O. S. Keksel, A. A. Ivchik, M. A. Shtanko [et.al.]
504 ## - Библиография
Библиография Библиогр.: 19 назв.
520 3# - Аннотация
Аннотация The importance of territory branding is connected with the necessity of elaboration of new strategic approaches to brand creation of a country, a region, a city, along with the restatement of existent types of territory positioning in a view of harden competition between the cities for attracting of investments, opportunities and tourists. Creation of a strong, sustainable brand which can represent the city not only in Russia, but also abroad becomes topical. The modern reality is such that economic and demographic crisis reduces the amount of available financial and human capital assets. Under such conditions, the territories compete severely for any available resources. The winner of the competition is the one which can adapt to the changing situation and apply maximum tools for it. The territory branding is the main instrument for visitors’ attraction and most significantly for investors’ attraction as well as it is an important way of people’s loyalty forming. An increasing number of countries, regions and cities use territory branding. This way of attractiveness forming is especially developed abroad, but Russian cities and regions are mastering actively the territory branding. They don’t always succeed. The efficiency of this marketing instrument depends on many factors. The main issue the brand developers face is that they are mistaken in the understanding of territory brand as a beautiful image for tourist attraction. Tomsk is one of those cities which have enough peculiarities to be distinguished from others by means of creation of a strong and sustainable brand for representing the city outside it.
653 ## - Ключевые слова
Ключевые слова Томск, город
653 ## - Ключевые слова
Ключевые слова Брендинг территории
655 #4 - Термин индексирования — жанр/форма
Жанр/форма статьи в журналах
9 (RLIN) 745982
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Keksel, Olga S.
9 (RLIN) 103798
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Shtanko, Marina A.
9 (RLIN) 477749
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Azarova, Svetlana V.
9 (RLIN) 477750
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Sukhushina, Elena V.
9 (RLIN) 103799
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Ivchik, Alena A.
9 (RLIN) 477751
773 0# - Источник информации
Название источника Journal of environmental management and tourism
Место и дата издания 2016
Прочая информация Vol. 7, № 2. P. 306-312
ISSN 2068-7729
852 4# - Местонахождение единицы хранения
Код организации-хранителя RU-ToGU
856 7# - Электронный адрес документа
URL <a href="http://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/vtls:000583390">http://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/vtls:000583390</a>
908 ## - Параметр входа данных
Параметр входа данных статья
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 426853

No items available.