Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Subconscious Learning via Games and Social Media (Record no. 417798)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 04038nam a22005655i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000562940
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922091016.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 170213s2015 si | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9789812874085
-- 978-981-287-408-5
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-981-287-408-5
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000562940
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс Q342
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории UYQ
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории COM004000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 006.3
Номер издания 23
245 10 - Заглавие
Заглавие Subconscious Learning via Games and Social Media
Физический носитель electronic resource
Ответственность edited by Olga Sourina, David Wortley, Seongdong Kim.
260 ## - Выходные данные
Место издания Singapore :
Издательство Springer Singapore :
-- Imprint: Springer,
Дата издания 2015.
300 ## - Физическое описание
Объем VIII, 152 p. 72 illus., 60 illus. in color.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
490 1# - Серия
Заглавие серии Gaming Media and Social Effects,
ISSN серии 2197-9685
505 0# - Примечание о содержании
Содержание A evaluation of 3D Character Reflectance and realistic implementation for FPS Game -- Play it Safe: a situational game for occupational safety -- Capacity building in water with serious games -- The Future of Immersive Technologies and Serious Games -- User Generated Character Behaviors in Educational games -- Can we play with ADHD? An Alternative Game-Based Treatment for Inattentive Symptoms in Attention Deficit Hyperactivity Disorder -- Associating Sport Skills through Virtual Games: An Introductory Approach -- Technology Acceptance of THAI Primary Student On OUTDOOR Learning Activity Using Mobile Device -- Ergonomic Criteria for Creating Online Educational Games for Seniors -- EEG-Based Serious Games.
520 ## - Аннотация
Аннотация This book provides a detailed update on the applications of Serious Games in Healthcare and Education sector. In short, it provides an all rounded research and industry updates about the current and future advances in this area. These are the two sectors that are developing rapidly with direct applications of serious games. With advances in technologies and a new perspective on patient engagement and public expectations, the healthcare sector is increasingly turning to serious games to solve problems. Subconscious Learning via Games and Social Media will share expert opinions on the development and application of game technologies for health-related serious games. Our commercial and non-commercial experts comes from different aspects of the healthcare system from clinicians to therapist. The scope ranges from population health to specific medical domain applications. In the education sector, digital games have a great potential to improve learning of both adults and children. It is important to understand how to design games that could create long term behavioral change rather than short term alterations. In these chapters, we discuss how the serious games should be designed and deployed for both adults and children.  .
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика engineering.
9 (RLIN) 224332
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Application software.
9 (RLIN) 459955
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Educational technology.
9 (RLIN) 303678
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computational Intelligence.
9 (RLIN) 307538
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Mass media.
9 (RLIN) 136118
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Communication.
9 (RLIN) 135445
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Social sciences in mass media.
9 (RLIN) 463285
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Engineering.
9 (RLIN) 224332
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computational Intelligence.
9 (RLIN) 307538
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Educational Technology.
9 (RLIN) 303678
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Media Sociology.
9 (RLIN) 449221
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Appl. in Social and Behavioral Sciences.
9 (RLIN) 303250
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Sourina, Olga.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 471644
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Wortley, David.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 471645
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Kim, Seongdong.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 328841
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие
Унифицированное заглавие Gaming Media and Social Effects,
9 (RLIN) 567431
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-981-287-408-5">http://dx.doi.org/10.1007/978-981-287-408-5</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-ENG
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 417798

No items available.