Normal view
MARC view
Subconscious Learning via Games and Social Media (Record no. 417798)
[ view plain ]
000 -Маркер записи | |
---|---|
Контрольное поле постоянной длины | 04038nam a22005655i 4500 |
001 - Контрольный номер | |
Контрольное поле | vtls000562940 |
005 - Дата корректировки | |
Контрольное поле | 20210922091016.0 |
007 - Кодируемые данные (физ. описан.) | |
Контрольное поле постоянной длины | cr nn 008mamaa |
008 - Кодируемые данные | |
Контрольное поле постоянной длины | 170213s2015 si | s |||| 0|eng d |
020 ## - Индекс ISBN | |
ISBN | 9789812874085 |
-- | 978-981-287-408-5 |
024 7# - Прочие стандартные номера | |
Стандартный номер | 10.1007/978-981-287-408-5 |
Источник номера | doi |
035 ## - Системный контрольный номер | |
Системный контрольный номер | to000562940 |
040 ## - Источник каталогиз. | |
Служба первич. каталог. | Springer |
Служба, преобразующая запись | Springer |
Организация, изменившая запись | RU-ToGU |
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса | |
Классификационный индекс | Q342 |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | UYQ |
Источник кода | bicssc |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | COM004000 |
Источник кода | bisacsh |
082 04 - Индекс Дьюи | |
Индекс Дьюи | 006.3 |
Номер издания | 23 |
245 10 - Заглавие | |
Заглавие | Subconscious Learning via Games and Social Media |
Физический носитель | electronic resource |
Ответственность | edited by Olga Sourina, David Wortley, Seongdong Kim. |
260 ## - Выходные данные | |
Место издания | Singapore : |
Издательство | Springer Singapore : |
-- | Imprint: Springer, |
Дата издания | 2015. |
300 ## - Физическое описание | |
Объем | VIII, 152 p. 72 illus., 60 illus. in color. |
Иллюстрации/тип воспроизводства | online resource. |
336 ## - Тип содержимого | |
Тип содержимого | text |
Content type code | txt |
Source | rdacontent |
337 ## - Средство доступа | |
Средство доступа | computer |
Media type code | c |
Source | rdamedia |
338 ## - Тип носителя | |
Тип носителя | online resource |
Carrier type code | cr |
Source | rdacarrier |
490 1# - Серия | |
Заглавие серии | Gaming Media and Social Effects, |
ISSN серии | 2197-9685 |
505 0# - Примечание о содержании | |
Содержание | A evaluation of 3D Character Reflectance and realistic implementation for FPS Game -- Play it Safe: a situational game for occupational safety -- Capacity building in water with serious games -- The Future of Immersive Technologies and Serious Games -- User Generated Character Behaviors in Educational games -- Can we play with ADHD? An Alternative Game-Based Treatment for Inattentive Symptoms in Attention Deficit Hyperactivity Disorder -- Associating Sport Skills through Virtual Games: An Introductory Approach -- Technology Acceptance of THAI Primary Student On OUTDOOR Learning Activity Using Mobile Device -- Ergonomic Criteria for Creating Online Educational Games for Seniors -- EEG-Based Serious Games. |
520 ## - Аннотация | |
Аннотация | This book provides a detailed update on the applications of Serious Games in Healthcare and Education sector. In short, it provides an all rounded research and industry updates about the current and future advances in this area. These are the two sectors that are developing rapidly with direct applications of serious games. With advances in technologies and a new perspective on patient engagement and public expectations, the healthcare sector is increasingly turning to serious games to solve problems. Subconscious Learning via Games and Social Media will share expert opinions on the development and application of game technologies for health-related serious games. Our commercial and non-commercial experts comes from different aspects of the healthcare system from clinicians to therapist. The scope ranges from population health to specific medical domain applications. In the education sector, digital games have a great potential to improve learning of both adults and children. It is important to understand how to design games that could create long term behavioral change rather than short term alterations. In these chapters, we discuss how the serious games should be designed and deployed for both adults and children. . |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | engineering. |
9 (RLIN) | 224332 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Application software. |
9 (RLIN) | 459955 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Educational technology. |
9 (RLIN) | 303678 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computational Intelligence. |
9 (RLIN) | 307538 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Mass media. |
9 (RLIN) | 136118 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Communication. |
9 (RLIN) | 135445 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Social sciences in mass media. |
9 (RLIN) | 463285 |
650 14 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Engineering. |
9 (RLIN) | 224332 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computational Intelligence. |
9 (RLIN) | 307538 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Educational Technology. |
9 (RLIN) | 303678 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Media Sociology. |
9 (RLIN) | 449221 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Appl. in Social and Behavioral Sciences. |
9 (RLIN) | 303250 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Sourina, Olga. |
Роль лиц | editor. |
9 (RLIN) | 471644 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Wortley, David. |
Роль лиц | editor. |
9 (RLIN) | 471645 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Kim, Seongdong. |
Роль лиц | editor. |
9 (RLIN) | 328841 |
710 2# - Другие организации | |
Организация/юрисдикция | SpringerLink (Online service) |
9 (RLIN) | 143950 |
773 0# - Источник информации | |
Название источника | Springer eBooks |
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие | |
Унифицированное заглавие | Gaming Media and Social Effects, |
9 (RLIN) | 567431 |
856 40 - Электронный адрес документа | |
URL | <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-981-287-408-5">http://dx.doi.org/10.1007/978-981-287-408-5</a> |
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | |
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | ZDB-2-ENG |
999 ## - Системные контрольные номера (Koha) | |
biblionumber (Koha) | 417798 |
No items available.