Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Long-term effects of Learning English (Record no. 417475)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 02873nam a22004215i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000562963
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922090918.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 170213s2015 si | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9789812874931
-- 978-981-287-493-1
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-981-287-493-1
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000562963
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс LC8-6691
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории CJ
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории EDU018000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 407.1
Номер издания 23
100 1# - Автор
Автор Uematsu, Shigeo.
Роль лиц author.
9 (RLIN) 471133
245 10 - Заглавие
Заглавие Long-term effects of Learning English
Физический носитель electronic resource
Продолж. заглавия Experiences from Japanese Primary Schools /
Ответственность by Shigeo Uematsu.
260 ## - Выходные данные
Место издания Singapore :
Издательство Springer Singapore :
-- Imprint: Springer,
Дата издания 2015.
300 ## - Физическое описание
Объем XI, 160 p. 19 illus.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
505 0# - Примечание о содержании
Содержание Preface -- Chapter 1 Introduction -- Chapter 2 Review of the Literature -- Chapter 3 Methods -- Chapter 4 (Preliminary) Analyses -- Chapter 5 Results -- Chapter 6 Discussion -- Chapter 7 Conclusion -- Appendices.
520 ## - Аннотация
Аннотация This book presents a pioneering longitudinal study on English language instruction at the elementary school (ELES) level in the Japanese public school system. It attempts to identify those domains most sensitive to early English instruction by employing a state-of-the-art quantitative research methodology. English education was formally introduced in Japan for fifth and sixth graders in 2011 and is still in its infancy as a program. This study compares two groups (Grade 7 and 8) of students, one with ELES and one without, in order to shed light on their experiences. Comparisons are carried out not only quantitatively, measuring changes in English skills (listening, speaking, reading, and vocabulary / grammar) and the ELES students’ affective aspects, but also qualitatively through in-depth interviews. Thus, this study attempts to capture the ELES students’ experiences from a multi-dimensional perspective. The comprehensive literature review provided offers a valuable resource not only for researchers looking for a quick digest of the literature in this field before undertaking their own research, but also for policy-makers seeking to assess how to best implement ELES.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика education.
9 (RLIN) 566270
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Language and education.
9 (RLIN) 462537
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Education.
9 (RLIN) 566271
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика language education.
9 (RLIN) 303810
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-981-287-493-1">http://dx.doi.org/10.1007/978-981-287-493-1</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SHU
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 417475

No items available.