Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Advances in Crowdsourcing (Record no. 414486)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 04420nam a22005295i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000559803
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922090014.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 170212s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9783319183411
-- 978-3-319-18341-1
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-3-319-18341-1
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000559803
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс HD28-70
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJMV6
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории PDG
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории BUS087000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 658.514
Номер издания 23
245 10 - Заглавие
Заглавие Advances in Crowdsourcing
Физический носитель electronic resource
Ответственность edited by Fernando J. Garrigos-Simon, Ignacio Gil-Pechuán, Sofia Estelles-Miguel.
260 ## - Выходные данные
Место издания Cham :
Издательство Springer International Publishing :
-- Imprint: Springer,
Дата издания 2015.
300 ## - Физическое описание
Объем VIII, 183 p. 21 illus., 20 illus. in color.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
505 0# - Примечание о содержании
Содержание Foreword -- Chapter 1 From Crowdsourcing to Use of Masscapital -- Chapter 2 Recruiting Individuals to a Crowdsourcing Community -- Chapter 3 Crowdsourcing Fundamentals -- Chapter 4 Crowdsourcing and the Evolution of a Business Ecosystem -- Chapter 5 From Leakage to Crowdsourcing -- Chapter 6 Crowdsourcing: A New Way to Citzen Empowerment -- Chapter 7 Crowdsourcing in Higher Education -- Chapter 8 Crowdsourcing with University Students -- Chapter 9 Humanizing Internal Crowdsourcing Best Practices -- Chapter 10 Using Crowdsourcing to Overcome Barriers to Women Entrepreneurship -- Chapter 11 Gamification for Crowdsourcing Marketing Practices -- Chapter 12 Crowdsourcing: An Application for Promotional Marketing -- Chapter 13 Advances in Crowdsourcing: Surveys, Social Media and Geospatial Analysis.
520 ## - Аннотация
Аннотация This book attempts to link some of the recent advances in crowdsourcing with advances in innovation and management. It contributes to the literature in several ways. First, it provides a global definition, insights and examples of this managerial perspective resulting in a theoretical framework. Second, it explores the relationship between crowdsourcing and technological innovation, the development of social networks and new behaviors of Internet users. Third, it explores different crowdsourcing applications in various sectors such as medicine, tourism, information and communication technology (ICT), and marketing. Fourth, it observes the ways in which crowdsourcing can improve production, finance, management and overall managerial performance. Crowdsourcing, also known as “massive outsourcing” or “voluntary outsourcing,” is the act of taking a job or a specific task usually performed by an employee of a company or contractors, and outsourcing it to a large group of people or a community (crowd or mass) via the Internet, through an open call. The term was coined by Jeff Howe in a 2006 issue of Wired magazine. It is being developed in different sciences (i.e., medicine, engineering, ICT, management) and is used in the most successful companies of the modern era (i.e., Apple, Facebook, Inditex, Starbucks). The developments in crowdsourcing has theoretical and practical implications, which will be explored in this book. Including contributions from international academics, scholars and professionals within the field, this book provides a global, multidimensional perspective on crowdsourcing.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика business.
9 (RLIN) 366240
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Entrepreneurship.
9 (RLIN) 131114
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Management.
9 (RLIN) 132629
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Industrial management.
9 (RLIN) 132648
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Information technology.
9 (RLIN) 137117
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business
Основная подрубрика Data processing.
9 (RLIN) 135786
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business and Management.
9 (RLIN) 459956
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Innovation/Technology Management.
9 (RLIN) 411807
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Entrepreneurship.
9 (RLIN) 131114
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика IT in Business.
9 (RLIN) 451094
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Garrigos-Simon, Fernando J.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 448819
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Gil-Pechuán, Ignacio.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 445887
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Estelles-Miguel, Sofia.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 466338
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-18341-1">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-18341-1</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SBE
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 414486

No items available.