Normal view
MARC view
Transforming Learning and IT Management through Gamification (Record no. 414317)
[ view plain ]
000 -Маркер записи | |
---|---|
Контрольное поле постоянной длины | 03398nam a22005295i 4500 |
001 - Контрольный номер | |
Контрольное поле | vtls000559894 |
005 - Дата корректировки | |
Контрольное поле | 20210922085944.0 |
007 - Кодируемые данные (физ. описан.) | |
Контрольное поле постоянной длины | cr nn 008mamaa |
008 - Кодируемые данные | |
Контрольное поле постоянной длины | 170212s2015 gw | s |||| 0|eng d |
020 ## - Индекс ISBN | |
ISBN | 9783319186993 |
-- | 978-3-319-18699-3 |
024 7# - Прочие стандартные номера | |
Стандартный номер | 10.1007/978-3-319-18699-3 |
Источник номера | doi |
035 ## - Системный контрольный номер | |
Системный контрольный номер | to000559894 |
040 ## - Источник каталогиз. | |
Служба первич. каталог. | Springer |
Служба, преобразующая запись | Springer |
Организация, изменившая запись | RU-ToGU |
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса | |
Классификационный индекс | QA75.5-76.95 |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | UT |
Источник кода | bicssc |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | COM069000 |
Источник кода | bisacsh |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | COM032000 |
Источник кода | bisacsh |
082 04 - Индекс Дьюи | |
Индекс Дьюи | 005.7 |
Номер издания | 23 |
100 1# - Автор | |
Автор | Prakash, Edmond C. |
Роль лиц | author. |
9 (RLIN) | 466090 |
245 10 - Заглавие | |
Заглавие | Transforming Learning and IT Management through Gamification |
Физический носитель | electronic resource |
Ответственность | by Edmond C. Prakash, Madhusudan Rao. |
250 ## - Сведения об издании | |
Основные сведения об издании | 1st ed. 2015. |
260 ## - Выходные данные | |
Место издания | Cham : |
Издательство | Springer International Publishing : |
-- | Imprint: Springer, |
Дата издания | 2015. |
300 ## - Физическое описание | |
Объем | XIII, 119 p. 24 illus., 22 illus. in color. |
Иллюстрации/тип воспроизводства | online resource. |
336 ## - Тип содержимого | |
Тип содержимого | text |
Content type code | txt |
Source | rdacontent |
337 ## - Средство доступа | |
Средство доступа | computer |
Media type code | c |
Source | rdamedia |
338 ## - Тип носителя | |
Тип носителя | online resource |
Carrier type code | cr |
Source | rdacarrier |
490 1# - Серия | |
Заглавие серии | International Series on Computer Entertainment and Media Technology, |
ISSN серии | 2364-947X |
505 0# - Примечание о содержании | |
Содержание | Introduction -- Issues faced by IT Managers, Educators and Policy Makers -- Introduction to Gamification -- Introduction to Gamification in Enterprises -- Gamification in Informal Education environments: A Case Study -- Gamification in Enterprise: A Case Study -- How gamification helps Managers -- Implementing a gamification solution. |
520 ## - Аннотация | |
Аннотация | This book explains how gamification, specifically enterprise gamification, can help mangers in multiple areas within an enterprise to improve attrition. Employee Engagement is an important component to foster employee relations with the organization. Gamification by its inherent design helps to increase engagement within an enterprise. Several successful case studies in Gamification are presented, which present new practical tips for Gamification for IT Management. By introducing general IT management concepts related to the specific environment managers work in, the authors then detail the benefits of introducing gamification in this very environment to resolve business issues. IT Managers, as well as HR professionals, Group Heads and Delivery Leaders will find this be a useful resource to understand how Gamification can improve their everyday work. The book can also be used as a reference for engaging learners and employees to improve their productivity in organizations. |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Science. |
9 (RLIN) | 155490 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Management. |
9 (RLIN) | 132629 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | computers. |
9 (RLIN) | 460101 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Management information systems. |
9 (RLIN) | 299049 |
650 14 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Science. |
9 (RLIN) | 155490 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Information Systems and Communication Service. |
9 (RLIN) | 304271 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Management of Computing and Information Systems. |
9 (RLIN) | 303227 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Management. |
9 (RLIN) | 132629 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Rao, Madhusudan. |
Роль лиц | author. |
9 (RLIN) | 466091 |
710 2# - Другие организации | |
Организация/юрисдикция | SpringerLink (Online service) |
9 (RLIN) | 143950 |
773 0# - Источник информации | |
Название источника | Springer eBooks |
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие | |
Унифицированное заглавие | International Series on Computer Entertainment and Media Technology, |
9 (RLIN) | 466092 |
856 40 - Электронный адрес документа | |
URL | <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-18699-3">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-18699-3</a> |
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | |
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | ZDB-2-SCS |
999 ## - Системные контрольные номера (Koha) | |
biblionumber (Koha) | 414317 |
No items available.