Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s (Record no. 414185)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 04775nam a22005055i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000559547
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922085920.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 170212s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9783319173863
-- 978-3-319-17386-3
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-3-319-17386-3
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000559547
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс HF5410-5417.5
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJS
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJSM
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории BUS043000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 658.8
Номер издания 23
245 10 - Заглавие
Заглавие Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s
Физический носитель electronic resource
Продолж. заглавия Proceedings of the 1993 Minority Marketing Congress /
Ответственность edited by Robert L. King.
260 ## - Выходные данные
Место издания Cham :
Издательство Springer International Publishing :
-- Imprint: Springer,
Дата издания 2015.
300 ## - Физическое описание
Объем XI, 115 p.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
490 1# - Серия
Заглавие серии Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
ISSN серии 2363-6165
505 0# - Примечание о содержании
Содержание Foreword -- Preface -- Marketing Strategies for Reaching Minority Markets -- Redefining Ethnic Market Segmentation -- An Assessment of the Impact of Racially Homogeneous Reference Groups on Strength of Ethnic Affiliation for Black Customers -- Initial Impressions in the Retail Buyer-Seller Dyad -- The Effects of Ethnicity and Income on the Reported Importance of Selected Retail  Store Evaluative Criteria -- Promoting to Minorities -- Media Usage and the Buying Behavior of Hispanics -- The Impact of Promotional Offers on the African American Customer -- Uptown Cigarettes -- An Empirical Investigation of the Impact of Viewers’ Race on their Association of Celebrities in Television Advertising -- An Analysis of Frequency Portrayal of Minority Models in Magazine Advertisements -- A Selected Bibliography on Marketing to African Americans and Hispanics Since the Late 1970s -- The Effect of Ethnic Acculturation on Advertising Perceptions -- Segmenting the Asian American Consumer Market -- Marketing Strategies for Asian-Americans -- Three Additional Factors of Native, American Purchase Behavior -- An Examination of the Ethical Dispensation of Health Care in the United States -- Employment Status as a Basis of Segmentation of Female Consumers’ Adaptive Shopping Behavior -- Societal Influences on Schematic Processing in the Service Encounter -- Marketing Credit/Mortgage Services in Under Served Markets -- Business Social Responsibility -- Trends and Strategies in the Marketing of Corporate Image and Identify in a Politically-Conscious South Africa.
520 ## - Аннотация
Аннотация This volume includes the full proceedings from the 1993 Minority Marketing Congress held in Long Beach, Mississippi under the theme Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s. It provides a variety of quality research in the field of minority marketing in order to assimilate and enhance knowledge of marketing practices for minority enterprises. It includes papers on various topics in minority marketing including advertising, promotion and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy’s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика business.
9 (RLIN) 366240
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Marketing.
9 (RLIN) 564740
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Leadership.
9 (RLIN) 132708
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sales management.
9 (RLIN) 462210
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business and Management.
9 (RLIN) 459956
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Marketing.
9 (RLIN) 564740
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business Strategy/Leadership.
9 (RLIN) 412933
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sales/Distribution.
9 (RLIN) 462212
700 1# - Другие авторы
Другие авторы King, Robert L.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 465783
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие
Унифицированное заглавие Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
9 (RLIN) 462452
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-17386-3">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-17386-3</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SBE
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 414185

No items available.