Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Proceedings of the 1995 World Marketing Congress (Record no. 413854)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 04568nam a22005175i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000559524
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922085821.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 170212s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9783319173115
-- 978-3-319-17311-5
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-3-319-17311-5
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000559524
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс HF5410-5417.5
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJS
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJSM
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории BUS043000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 658.8
Номер издания 23
245 10 - Заглавие
Заглавие Proceedings of the 1995 World Marketing Congress
Физический носитель electronic resource
Ответственность edited by K. Grant, I. Walker.
260 ## - Выходные данные
Место издания Cham :
Издательство Springer International Publishing :
-- Imprint: Springer,
Дата издания 2015.
300 ## - Физическое описание
Объем XI, 554 p.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
490 1# - Серия
Заглавие серии Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
ISSN серии 2363-6165
505 0# - Примечание о содержании
Содержание The Olympics and the Marketing of Sports -- International Trade, Joint Ventures and Related Strategies -- Macro/Environmental/Ethics/Quality-of-Life Marketing: Ethics, Health Public Policy, and International Market Segmentation -- Theoretical Concepts and Practical Applications -- Macro/Environmental/Ethics/Quality-of-Life Marketing: Marketing and Environment -- Selling and Sales Management Issues: Strategic Issues in Sales Management -- Cross Cultural Issues in Consumer Behavior: Special Topics -- Developments in Marketing Research: New Directions in Marketing Research -- Pricing and Countertrade (Pricing & Barter) -- Services Marketing Track: Management Issues in Services Marketing -- Contemporary Issues in Asian/Pacific Markets -- Channels of Distribution, Strategic Alliances and Direct Marketing -- Cross Cultural Issues in Consumer Behavior: Regional Comparisons in Consumer Behavior -- Development in Marketing Research: Analytical Techniques: New Applications -- Relationship Marketing: Sex, Service Quality and Customer Satisfaction -- Challenges of Marketing and Economic Development: Contemporary Issues -- Channels of Distribution, Strategic Alliances, and Direct Marketing: Building Strategic Alliances -- Cross Cultural Issues in Consumer Behavior: Regional Comparisons in Consumer Behavior -- Issues in International Retailing: Contemporary Issues in Retailing -- The Olympics and the Marketing of Sports: Sponsorship -- Relationship Marketing: A New Philosophy for Marketing or a New Function.
520 ## - Аннотация
Аннотация This volume includes the full proceedings from the 1995 World Marketing Congress held in Istanbul, Turkey. The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing thought and practices throughout the world. This volume resents papers on various topics including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy’s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика business.
9 (RLIN) 366240
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Marketing
9 (RLIN) 564740
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Leadership.
9 (RLIN) 132708
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sales management.
9 (RLIN) 462210
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business and Management.
9 (RLIN) 459956
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Marketing
9 (RLIN) 564740
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business Strategy/Leadership.
9 (RLIN) 412933
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sales/Distribution.
9 (RLIN) 462212
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Grant, K.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 465381
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Walker, I.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 465382
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие
Унифицированное заглавие Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
9 (RLIN) 462452
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-17311-5">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-17311-5</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SBE
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 413854

No items available.