Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

The 1980’s: A Decade of Marketing Challenges (Record no. 413800)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 03535nam a22005055i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000559432
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922085811.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 170212s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9783319169767
-- 978-3-319-16976-7
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-3-319-16976-7
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000559432
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс HF5410-5417.5
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJS
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJSM
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории BUS043000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 658.8
Номер издания 23
245 14 - Заглавие
Заглавие The 1980’s: A Decade of Marketing Challenges
Физический носитель electronic resource
Продолж. заглавия Proceedings of the 1981 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference /
Ответственность edited by Venkatakrishna V. Bellur.
260 ## - Выходные данные
Место издания Cham :
Издательство Springer International Publishing :
-- Imprint: Springer,
Дата издания 2015.
300 ## - Физическое описание
Объем XVIII, 345 p.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
490 1# - Серия
Заглавие серии Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
ISSN серии 2363-6165
505 0# - Примечание о содержании
Содержание Preface -- Foreword -- Channels of Distribution -- Consumer Behavior -- Industrial Marketing -- International Marketing -- Marketing Education -- Marketing Management -- Marketing Research -- Non-Profit and Health Services Marketing -- Promotions -- Public Policy -- Quantitative Marketing -- Research in Progress -- Miscellaneous.
520 ## - Аннотация
Аннотация This volume includes the full proceedings from the 1981 Academy of Marketing Science(AMS) Annual Conference held in Miami Beach, Florida with the theme The 1980’s: A Decade of Marketing Challenges. It provides a variety of quality research in the fi elds of marketing theory and practice in areas such as consumer behavior, marketing management, marketing education, industrial marketing, and international marketing, among others. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy off ers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes refl ecting the evolution of the fi eld. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy’s fl agship journals, Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика business.
9 (RLIN) 366240
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Marketing.
9 (RLIN) 564740
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Leadership.
9 (RLIN) 132708
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sales management.
9 (RLIN) 462210
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business and Management.
9 (RLIN) 459956
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Marketing.
9 (RLIN) 564740
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business Strategy/Leadership.
9 (RLIN) 412933
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sales/Distribution.
9 (RLIN) 462212
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Bellur, Venkatakrishna V.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 462804
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие
Унифицированное заглавие Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
9 (RLIN) 462452
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-16976-7">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-16976-7</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SBE
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 413800

No items available.