Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Revolution in Marketing: Market Driving Changes (Record no. 413275)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 04890nam a22005055i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000558120
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922085635.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 170212s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9783319117614
-- 978-3-319-11761-4
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-3-319-11761-4
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000558120
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс HF5410-5417.5
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJS
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJSM
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории BUS043000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 658.8
Номер издания 23
245 10 - Заглавие
Заглавие Revolution in Marketing: Market Driving Changes
Физический носитель electronic resource
Продолж. заглавия Proceedings of the 2006 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference /
Ответственность edited by Harlan E. Spotts.
260 ## - Выходные данные
Место издания Cham :
Издательство Springer International Publishing :
-- Imprint: Springer,
Дата издания 2015.
300 ## - Физическое описание
Объем XXXIII, 274 p.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
490 1# - Серия
Заглавие серии Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
505 0# - Примечание о содержании
Содержание Doctoral Colloquium: Consumer Behavior Issues, Part I -- Retailing: Store Environment and Image -- Consumer Behavior: Cultural Influences and Behavior -- Doctoral Colloquium: Consumer Behavior Issues, Part II -- Branding in the B2B Marketplace -- International Marketing Strategies -- Value Creation within a Service Dominant Logic for Marketing -- Excellence in Marketing Education and Innovative Teaching: Special Session -- The Internationalization of Marketing Education -- Pricing, Products & Packaging -- Organizational Learning and Market Orientation -- Impact of Technology on Consumer Behavior -- Decisions, Decisions -- Service Technology & Knowledge Management -- Consumer Communication & Decision Making -- Pricing, Service & Trust in B2B Relationship -- Advertising Issues -- Online Marketing Communications -- B2B Marketing in the New Electronic Environment -- Excellence in Marketing Education and Innovative Teaching: Revising the Marketing Curriculum -- Logistics Service: Strategic Implications -- Understanding the International Retail Customer -- Web Pricing and Product Sampling -- Managing B2B Relationships -- Consumption Under Uncertainty -- Cross-national Comparisons of Consumers -- Insights into Sales Management: Knowledge, Performance and Scale Development -- Channels, Logistics and Industrial Marketing Issues -- Service Satisfaction -- Advertising in the 21st Century -- Strategic Management in B2B Contexts -- Capabilities and Competitive Advantage -- CRM Issues -- Marketing & Society -- Strategic Marketing Issues -- Key Issues for the Marketing Educator -- Online Consumer Behavior -- International Marketing Ethics and Nonprofit Issues -- Foundations of Desire -- Customer Relationships Across Continents -- International Marketing Issues -- Purchase Behavior and Cross-selling of Services -- Online Advertising Effects -- Improving the Application of Research Methods -- International/Foreign Consumer Perspectives.
520 ## - Аннотация
Аннотация Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy’s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science. This volume includes the full proceedings from the 2006 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in San Antonio, Texas, entitled Revolution in Marketing: Market Driving Changes.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика business.
9 (RLIN) 366240
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Marketing
9 (RLIN) 564740
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Leadership.
9 (RLIN) 132708
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sales management.
9 (RLIN) 462210
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business and Management.
9 (RLIN) 459956
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Marketing
9 (RLIN) 564740
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business Strategy/Leadership.
9 (RLIN) 412933
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sales/Distribution.
9 (RLIN) 462212
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Spotts, Harlan E.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 463766
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие
Унифицированное заглавие Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
9 (RLIN) 462452
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-11761-4">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-11761-4</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SBE
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 413275

No items available.