Normal view
MARC view
Swift Game Programming for Absolute Beginners (Record no. 411881)
[ view plain ]
000 -Маркер записи | |
---|---|
Контрольное поле постоянной длины | 03265nam a22004455i 4500 |
001 - Контрольный номер | |
Контрольное поле | vtls000556592 |
005 - Дата корректировки | |
Контрольное поле | 20210922085211.0 |
007 - Кодируемые данные (физ. описан.) | |
Контрольное поле постоянной длины | cr nn 008mamaa |
008 - Кодируемые данные | |
Контрольное поле постоянной длины | 170212s2015 xxu| s |||| 0|eng d |
020 ## - Индекс ISBN | |
ISBN | 9781484206508 |
-- | 978-1-4842-0650-8 |
024 7# - Прочие стандартные номера | |
Стандартный номер | 10.1007/978-1-4842-0650-8 |
Источник номера | doi |
035 ## - Системный контрольный номер | |
Системный контрольный номер | to000556592 |
040 ## - Источник каталогиз. | |
Служба первич. каталог. | Springer |
Служба, преобразующая запись | Springer |
Организация, изменившая запись | RU-ToGU |
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса | |
Классификационный индекс | QA76.7-76.73 |
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса | |
Классификационный индекс | QA76.76.C65 |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | UMX |
Источник кода | bicssc |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | UMC |
Источник кода | bicssc |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | COM051010 |
Источник кода | bisacsh |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | COM010000 |
Источник кода | bisacsh |
082 04 - Индекс Дьюи | |
Индекс Дьюи | 005.13 |
Номер издания | 23 |
100 1# - Автор | |
Автор | Egges, Arjan. |
Роль лиц | author. |
9 (RLIN) | 333547 |
245 10 - Заглавие | |
Заглавие | Swift Game Programming for Absolute Beginners |
Физический носитель | electronic resource |
Ответственность | by Arjan Egges. |
260 ## - Выходные данные | |
Место издания | Berkeley, CA : |
Издательство | Apress : |
-- | Imprint: Apress, |
Дата издания | 2015. |
300 ## - Физическое описание | |
Объем | 380 p. |
Иллюстрации/тип воспроизводства | online resource. |
336 ## - Тип содержимого | |
Тип содержимого | text |
Content type code | txt |
Source | rdacontent |
337 ## - Средство доступа | |
Средство доступа | computer |
Media type code | c |
Source | rdamedia |
338 ## - Тип носителя | |
Тип носителя | online resource |
Carrier type code | cr |
Source | rdacarrier |
520 ## - Аннотация | |
Аннотация | "Concepts of game programming are explained well, and no prior knowledge of Swift language programming is required. ... The images and audio provided are professional and clean." William Fahle, Computing Review, May 31, 2016 Swift Game Programming for Absolute Beginners teaches Apple’s Swift language in the context of four, fun and colorful games. Learn the Swift 2.0 language, and learn to create game apps for iOS at the same time – a double win! The four games you’ll develop while reading this book are: Painter Tut’s Tomb Penguin Pairs Tick Tick These four games are casual, arcade-style games representing the aim-and-shoot, casual, puzzle, and platform styles of game play. Professionally developed game assets form part of the book download. You’ll get professionally drawn sprites and imagery that’ll have you proud to show your learning to friends and family. The approach in Swift Game Programming for Absolute Beginners follows the structure of a game rather than the syntax of a language. You’ll learn to create game worlds, manage game objects and game states, define levels for players to pass through, implement animations based upon realistic physics, and much more. Along the way you’ll learn the language, but always in the context of fun and games. Swift is Apple’s new programming language introduced in 2014 to replace Objective-C as the main programming language for iOS devices and Mac OS X. Swift is a must learn language for anyone targeting Apple devices, and Swift Game Programming for Absolute Beginners provides the most fun you’ll ever have in stepping over the threshold toward eventual mastery of the language. |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Science. |
9 (RLIN) | 155490 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Programming languages (Electronic computers). |
9 (RLIN) | 459680 |
650 14 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Science. |
9 (RLIN) | 155490 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Programming Languages, Compilers, Interpreters. |
9 (RLIN) | 303287 |
710 2# - Другие организации | |
Организация/юрисдикция | SpringerLink (Online service) |
9 (RLIN) | 143950 |
773 0# - Источник информации | |
Название источника | Springer eBooks |
856 40 - Электронный адрес документа | |
URL | <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4842-0650-8">http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4842-0650-8</a> |
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | |
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | ZDB-2-CWD |
999 ## - Системные контрольные номера (Koha) | |
biblionumber (Koha) | 411881 |
No items available.