Normal view
MARC view
Technology for Learners with Autism Spectrum Disorders (Record no. 411439)
[ view plain ]
000 -Маркер записи | |
---|---|
Контрольное поле постоянной длины | 03553nam a22004575i 4500 |
001 - Контрольный номер | |
Контрольное поле | vtls000557279 |
005 - Дата корректировки | |
Контрольное поле | 20210922085049.0 |
007 - Кодируемые данные (физ. описан.) | |
Контрольное поле постоянной длины | cr nn 008mamaa |
008 - Кодируемые данные | |
Контрольное поле постоянной длины | 170212s2015 gw | s |||| 0|eng d |
020 ## - Индекс ISBN | |
ISBN | 9783319059815 |
-- | 978-3-319-05981-5 |
024 7# - Прочие стандартные номера | |
Стандартный номер | 10.1007/978-3-319-05981-5 |
Источник номера | doi |
035 ## - Системный контрольный номер | |
Системный контрольный номер | to000557279 |
040 ## - Источник каталогиз. | |
Служба первич. каталог. | Springer |
Служба, преобразующая запись | Springer |
Организация, изменившая запись | RU-ToGU |
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса | |
Классификационный индекс | LC8-6691 |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | YQT |
Источник кода | bicssc |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | EDU039000 |
Источник кода | bisacsh |
082 04 - Индекс Дьюи | |
Индекс Дьюи | 371.33 |
Номер издания | 23 |
100 1# - Автор | |
Автор | Ennis-Cole, Demetria Loryn. |
Роль лиц | author. |
9 (RLIN) | 461222 |
245 10 - Заглавие | |
Заглавие | Technology for Learners with Autism Spectrum Disorders |
Физический носитель | electronic resource |
Ответственность | by Demetria Loryn Ennis-Cole. |
260 ## - Выходные данные | |
Место издания | Cham : |
Издательство | Springer International Publishing : |
-- | Imprint: Springer, |
Дата издания | 2015. |
300 ## - Физическое описание | |
Объем | XV, 99 p. 18 illus., 17 illus. in color. |
Иллюстрации/тип воспроизводства | online resource. |
336 ## - Тип содержимого | |
Тип содержимого | text |
Content type code | txt |
Source | rdacontent |
337 ## - Средство доступа | |
Средство доступа | computer |
Media type code | c |
Source | rdamedia |
338 ## - Тип носителя | |
Тип носителя | online resource |
Carrier type code | cr |
Source | rdacarrier |
490 1# - Серия | |
Заглавие серии | Educational Communications and Technology: Issues and Innovations |
505 0# - Примечание о содержании | |
Содержание | Autism Spectrum Disorders and Technology -- Including Families in the Equation -- Characteristics of Learners with Autism and Ways Technology Can Provide Benefits -- Applications of Technology for Students with ASD -- Make it and Take it with Applications Software: Sample Technology-Created Activities for Academic and Social Skill Development -- Selecting and Evaluating Technology Tools for Autistic Learners. |
520 ## - Аннотация | |
Аннотация | Technology for Learners with Autism Spectrum Disorders provides readers with an in-depth look at the characteristics of learners with ASD and explains how different forms of technology can be used to create learning opportunities for autistic students. The book is both an academic and practical to appeal to multiple audiences: researchers, parents, teachers, and therapists. Most literature on teaching children with ASD advocates for the use of schedules, structure, individualized instruction, techniques for transitioning, strategies for reducing problem behaviors, systematic instruction, vocational skill development, appropriate reinforcement, and environmental support. Specifically, designing learning environments that include these carefully crafted elements can address deficits in the areas of communication/language, behavior, and social skills. However, there is very little in the current educational literature which speaks to the types of academic activities that should be developed and used to help children with ASD gain skills in core academic areas, such as reading, writing, effective communication, and mathematics. This book fills that void by including sample academic activities—explaining strategies for working with children diagnosed with ASD, and examining ways a variety of technology tools can be used to both build skills and improve learning and understanding in children with ASD. |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | education. |
9 (RLIN) | 566270 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Educational technology. |
9 (RLIN) | 303678 |
650 14 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Education. |
9 (RLIN) | 566271 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Educational Technology. |
9 (RLIN) | 303678 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Learning & Instruction. |
9 (RLIN) | 303864 |
710 2# - Другие организации | |
Организация/юрисдикция | SpringerLink (Online service) |
9 (RLIN) | 143950 |
773 0# - Источник информации | |
Название источника | Springer eBooks |
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие | |
Унифицированное заглавие | Educational Communications and Technology: Issues and Innovations |
9 (RLIN) | 447263 |
856 40 - Электронный адрес документа | |
URL | <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-05981-5">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-05981-5</a> |
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | |
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | ZDB-2-SHU |
999 ## - Системные контрольные номера (Koha) | |
biblionumber (Koha) | 411439 |
No items available.