Normal view
MARC view
Global to Local Curriculum Policy Processes (Record no. 401774)
[ view plain ]
000 -Маркер записи | |
---|---|
Контрольное поле постоянной длины | 03908nam a22004935i 4500 |
001 - Контрольный номер | |
Контрольное поле | vtls000543776 |
005 - Дата корректировки | |
Контрольное поле | 20210922082859.0 |
007 - Кодируемые данные (физ. описан.) | |
Контрольное поле постоянной длины | cr nn 008mamaa |
008 - Кодируемые данные | |
Контрольное поле постоянной длины | 160915s2014 gw | s |||| 0|eng d |
020 ## - Индекс ISBN | |
ISBN | 9783319087627 |
-- | 978-3-319-08762-7 |
024 7# - Прочие стандартные номера | |
Стандартный номер | 10.1007/978-3-319-08762-7 |
Источник номера | doi |
035 ## - Системный контрольный номер | |
Системный контрольный номер | to000543776 |
040 ## - Источник каталогиз. | |
Служба первич. каталог. | Springer |
Служба, преобразующая запись | Springer |
Организация, изменившая запись | RU-ToGU |
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса | |
Классификационный индекс | LC8-6691 |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | JNF |
Источник кода | bicssc |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | EDU034000 |
Источник кода | bisacsh |
082 04 - Индекс Дьюи | |
Индекс Дьюи | 379 |
Номер издания | 23 |
100 1# - Автор | |
Автор | Ledger, Susan. |
Роль лиц | author. |
9 (RLIN) | 451264 |
245 10 - Заглавие | |
Заглавие | Global to Local Curriculum Policy Processes |
Физический носитель | electronic resource |
Продолж. заглавия | The Enactment of the International Baccalaureate in Remote International Schools / |
Ответственность | by Susan Ledger, Lesley Vidovich, Tom O'Donoghue. |
260 ## - Выходные данные | |
Место издания | Cham : |
Издательство | Springer International Publishing : |
-- | Imprint: Springer, |
Дата издания | 2014. |
300 ## - Физическое описание | |
Объем | VIII, 217 p. |
Иллюстрации/тип воспроизводства | online resource. |
336 ## - Тип содержимого | |
Тип содержимого | text |
Content type code | txt |
Source | rdacontent |
337 ## - Средство доступа | |
Средство доступа | computer |
Media type code | c |
Source | rdamedia |
338 ## - Тип носителя | |
Тип носителя | online resource |
Carrier type code | cr |
Source | rdacarrier |
490 1# - Серия | |
Заглавие серии | Policy Implications of Research in Education ; |
№ тома | 4 |
505 0# - Примечание о содержании | |
Содержание | Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: The Context -- Chapter 3: Literature -- Chapter 4: The Research Approach -- Chapter 5: Case Study One: Satu International School (SIS) -- Chapter 6: Dua International School (DIS) -- Chapter 7: Case Study Three: Tiga International School (TIS) -- Chapter 8: Discussion -- Chapter 9: Conclusion -- Index. |
520 ## - Аннотация | |
Аннотация | This book explores the dynamics of curriculum policy processes involved in the adoption, production and enactment of the International Baccalaureate Primary Years Programme (IBPYP), accredited by the International Baccalaureate Organization (IBO). It addresses deficits in current literature and provides insight into and the complexities involved within a framework that takes cognisance of the relationships between global, regional, national and local levels of education policy processes. In doing so, it contributes to the current body of research on international education, remote education and policy processes. The IBPYP is one of the three programmes that go to make up the increasingly popular suite of programmes offered by the IBO. Given the exponential growth of international schools caused by an ever changing globalized world and a mobile workforce, international curriculum policy is becoming more complex. This has lead to a recognition of the need for a range of policy analysis studies in the field. The study presented in this book was conceptualised in the light of such recognition. This relatively uncharted field has been explored by focusing on one of the most ‘unusual’ settings. Accordingly, the adoption, production and enactment of the IBPYO at three remote international schools has been examined. The study also addresses how the phenomena of ‘international schools’ and ‘remote schools’ complement or compete with, each other. This results in a better understanding of the educational policies informing both ‘international schools’ and ‘remote schools’ and the interconnectivity that might exist between them. |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | education. |
9 (RLIN) | 566270 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Curriculum planning. |
9 (RLIN) | 128853 |
650 14 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Education. |
9 (RLIN) | 566271 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Educational Policy and Politics. |
9 (RLIN) | 312714 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | International and Comparative Education. |
9 (RLIN) | 314990 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Curriculum Studies. |
9 (RLIN) | 304266 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Vidovich, Lesley. |
Роль лиц | author. |
9 (RLIN) | 451265 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | O'Donoghue, Tom. |
Роль лиц | author. |
9 (RLIN) | 451266 |
710 2# - Другие организации | |
Организация/юрисдикция | SpringerLink (Online service) |
9 (RLIN) | 143950 |
773 0# - Источник информации | |
Название источника | Springer eBooks |
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие | |
Унифицированное заглавие | Policy Implications of Research in Education ; |
9 (RLIN) | 448976 |
856 40 - Электронный адрес документа | |
URL | <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-08762-7">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-08762-7</a> |
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | |
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | ZDB-2-SHU |
999 ## - Системные контрольные номера (Koha) | |
biblionumber (Koha) | 401774 |
No items available.