Normal view
MARC view
Hybrid Learning. Theory and Practice (Record no. 401516)
[ view plain ]
000 -Маркер записи | |
---|---|
Контрольное поле постоянной длины | 05590nam a22006015i 4500 |
001 - Контрольный номер | |
Контрольное поле | vtls000543807 |
005 - Дата корректировки | |
Контрольное поле | 20210922082809.0 |
007 - Кодируемые данные (физ. описан.) | |
Контрольное поле постоянной длины | cr nn 008mamaa |
008 - Кодируемые данные | |
Контрольное поле постоянной длины | 160915s2014 gw | s |||| 0|eng d |
020 ## - Индекс ISBN | |
ISBN | 9783319089614 |
-- | 978-3-319-08961-4 |
024 7# - Прочие стандартные номера | |
Стандартный номер | 10.1007/978-3-319-08961-4 |
Источник номера | doi |
035 ## - Системный контрольный номер | |
Системный контрольный номер | to000543807 |
040 ## - Источник каталогиз. | |
Служба первич. каталог. | Springer |
Служба, преобразующая запись | Springer |
Организация, изменившая запись | RU-ToGU |
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса | |
Классификационный индекс | LB1028.43-1028.75 |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | JNV |
Источник кода | bicssc |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | EDU039000 |
Источник кода | bisacsh |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | COM023000 |
Источник кода | bisacsh |
082 04 - Индекс Дьюи | |
Индекс Дьюи | 374.26 |
Номер издания | 23 |
245 10 - Заглавие | |
Заглавие | Hybrid Learning. Theory and Practice |
Физический носитель | electronic resource |
Продолж. заглавия | 7th International Conference, ICHL 2014, Shanghai, China, August 8-10, 2014. Proceedings / |
Ответственность | edited by Simon K. S. Cheung, Joseph Fong, Jiping Zhang, Reggie Kwan, Lam For Kwok. |
260 ## - Выходные данные | |
Место издания | Cham : |
Издательство | Springer International Publishing : |
-- | Imprint: Springer, |
Дата издания | 2014. |
300 ## - Физическое описание | |
Объем | XIV, 345 p. 132 illus. |
Иллюстрации/тип воспроизводства | online resource. |
336 ## - Тип содержимого | |
Тип содержимого | text |
Content type code | txt |
Source | rdacontent |
337 ## - Средство доступа | |
Средство доступа | computer |
Media type code | c |
Source | rdamedia |
338 ## - Тип носителя | |
Тип носителя | online resource |
Carrier type code | cr |
Source | rdacarrier |
490 1# - Серия | |
Заглавие серии | Lecture Notes in Computer Science, |
ISSN серии | 0302-9743 ; |
№ тома | 8595 |
505 0# - Примечание о содержании | |
Содержание | Keynotes -- The Present and the Prospect: How Far Away Are They From Blended Learning? -- Is "MOOC-Mania" Over? -- A Kinet-affective Learning Model for Experiential Learning in Smart Ambience -- Experiences in Hybrid Learning -- The Effect of Hybrid Learning in Vocational Education Based on Cloud Space: Taking the Vocational Education Cyber-Platform as an Example -- Study on the Interactions in Classroom of the Future -- Reconstructing New Space for Teaching and Learning: The Future Classroom -- An Empirical Study of Leveraging Information Technology in Business through Flexible Learning, Project and Problem-based Learning and Cross-Disciplinary Learning -- A Practical Research of Hybrid Learning Mode in Teaching and Research Activities -- The Context of Blended Learning: The TIPS Blended Learning Model -- Is the Flipped Classroom Model Effective in the Perspectives of Students' Perceptions and Benefits? -- Myths to Burst about Hybrid Learning -- Computer Supported Collaborative Learning Trends of Cloud Computing in Education -- Research and Application on Web2.0-Based Sharing Modes of Curriculum Resources -- The Development of an Augmented Reality Framework for Constructing Circuit Leaning Aids -- A Mahjong-like Game of English Vocabulary Spelling -- Factors Influencing Trust and Acceptance of Electronic Sand Tables for Higher Business Education -- Understanding Students’ Continuance Intention toward Social Networking e-Learning -- Improved Flexibility of Learning Processes -- An Editable Multi-media Authoring eBook System for Mobile Learning -- A Review on the Development of an Online Platform for Open Textbooks -- Developing Knowledge Clusters in a Supportive Learning Environment -- Forms of Instruction and Students’ Preferences – A Comparative study -- Borderless Education: Inter University Study – Successful Students’ Feedback -- Creating and Delivering Learning Materials for Mobile Phones – Our Findings from Japan -- Pedagogical and Psychological Issues -- Instructional Design and Practice of Problem-based Collaborative Knowledge Building under Network Environment -- Personalized-Adaptive Learning - A Model for CIT Curricula -- A Critical Analysis of the Studies on Fostering Creativity through Game-Based Learning -- Exploring Interpersonal Relationship and Growth Need Strength on Knowledge Sharing in Social Media -- The Analysis of Classroom Instruction Behavior Based on Knowledge Building -- Evaluation of Learning Website: A Social Network Perspective -- Chinese Composition Teachers' Commentary Styles and Patterns in a Tablet-based Marking Environment -- An Empirical Research on Teachers’ Self-Efficacy in Distance Learning. |
520 ## - Аннотация | |
Аннотация | This book constitutes the refereed proceedings of the 7th International Conference on Hybrid Learning, ICHL 2014, held in Shanghai, China, in August 2014. The 31 papers presented were carefully reviewed and selected from 90 submissions. The selected papers cover various aspects on hybrid learning, computer supported collaborative learning, expericiences in hybrid learning, improved flexibility on learning processes, and the pedagogical and psychological issues of hybrid learning. |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Science. |
9 (RLIN) | 155490 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Information storage and retrieval systems. |
9 (RLIN) | 137013 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Information systems. |
9 (RLIN) | 303226 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | education. |
9 (RLIN) | 566270 |
650 14 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Science. |
9 (RLIN) | 155490 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computers and Education. |
9 (RLIN) | 304193 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | User Interfaces and Human Computer Interaction. |
9 (RLIN) | 219093 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computers and Society. |
9 (RLIN) | 303251 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Information Systems Applications (incl. Internet). |
9 (RLIN) | 299051 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Information Storage and Retrieval. |
9 (RLIN) | 303027 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Appl. in Administrative Data Processing. |
9 (RLIN) | 307999 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Cheung, Simon K. S. |
Роль лиц | editor. |
9 (RLIN) | 415948 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Fong, Joseph. |
Роль лиц | editor. |
9 (RLIN) | 331887 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Zhang, Jiping. |
Роль лиц | editor. |
9 (RLIN) | 450780 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Kwan, Reggie. |
Роль лиц | editor. |
9 (RLIN) | 331888 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Kwok, Lam For. |
Роль лиц | editor. |
9 (RLIN) | 416239 |
710 2# - Другие организации | |
Организация/юрисдикция | SpringerLink (Online service) |
9 (RLIN) | 143950 |
773 0# - Источник информации | |
Название источника | Springer eBooks |
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие | |
Унифицированное заглавие | Lecture Notes in Computer Science, |
9 (RLIN) | 279505 |
856 40 - Электронный адрес документа | |
URL | <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-08961-4">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-08961-4</a> |
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | |
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | ZDB-2-SCS |
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | |
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | ZDB-2-LNC |
999 ## - Системные контрольные номера (Koha) | |
biblionumber (Koha) | 401516 |
No items available.