Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Hybrid Learning. Theory and Practice (Record no. 401516)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 05590nam a22006015i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000543807
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922082809.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 160915s2014 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9783319089614
-- 978-3-319-08961-4
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-3-319-08961-4
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000543807
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс LB1028.43-1028.75
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории JNV
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории EDU039000
Источник кода bisacsh
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории COM023000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 374.26
Номер издания 23
245 10 - Заглавие
Заглавие Hybrid Learning. Theory and Practice
Физический носитель electronic resource
Продолж. заглавия 7th International Conference, ICHL 2014, Shanghai, China, August 8-10, 2014. Proceedings /
Ответственность edited by Simon K. S. Cheung, Joseph Fong, Jiping Zhang, Reggie Kwan, Lam For Kwok.
260 ## - Выходные данные
Место издания Cham :
Издательство Springer International Publishing :
-- Imprint: Springer,
Дата издания 2014.
300 ## - Физическое описание
Объем XIV, 345 p. 132 illus.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
490 1# - Серия
Заглавие серии Lecture Notes in Computer Science,
ISSN серии 0302-9743 ;
№ тома 8595
505 0# - Примечание о содержании
Содержание Keynotes -- The Present and the Prospect: How Far Away Are They From Blended Learning? -- Is "MOOC-Mania" Over? -- A Kinet-affective Learning Model for Experiential Learning in Smart Ambience -- Experiences in Hybrid Learning -- The Effect of Hybrid Learning in Vocational Education Based on Cloud Space: Taking the Vocational Education Cyber-Platform as an Example -- Study on the Interactions in Classroom of the Future -- Reconstructing New Space for Teaching and Learning: The Future Classroom -- An Empirical Study of Leveraging Information Technology in Business through Flexible Learning, Project and Problem-based Learning and Cross-Disciplinary Learning -- A Practical Research of Hybrid Learning Mode in Teaching and Research Activities -- The Context of Blended Learning: The TIPS Blended Learning Model -- Is the Flipped Classroom Model Effective in the Perspectives of Students' Perceptions and Benefits? -- Myths to Burst about Hybrid Learning -- Computer Supported Collaborative Learning Trends of Cloud Computing in Education -- Research and Application on Web2.0-Based Sharing Modes of Curriculum Resources -- The Development of an Augmented Reality Framework for Constructing Circuit Leaning Aids -- A Mahjong-like Game of English Vocabulary Spelling -- Factors Influencing Trust and Acceptance of Electronic Sand Tables for Higher Business Education -- Understanding Students’ Continuance Intention toward Social Networking e-Learning -- Improved Flexibility of Learning Processes -- An Editable Multi-media Authoring eBook System for Mobile Learning -- A Review on the Development of an Online Platform for Open Textbooks -- Developing Knowledge Clusters in a Supportive Learning Environment -- Forms of Instruction and Students’ Preferences – A Comparative study -- Borderless Education: Inter University Study – Successful Students’ Feedback -- Creating and Delivering Learning Materials for Mobile Phones – Our Findings from Japan -- Pedagogical and Psychological Issues -- Instructional Design and Practice of Problem-based Collaborative Knowledge Building under Network Environment -- Personalized-Adaptive Learning - A Model for CIT Curricula -- A Critical Analysis of the Studies on Fostering Creativity through Game-Based Learning -- Exploring Interpersonal Relationship and Growth Need Strength on Knowledge Sharing in Social Media -- The Analysis of Classroom Instruction Behavior Based on Knowledge Building -- Evaluation of Learning Website: A Social Network Perspective -- Chinese Composition Teachers' Commentary Styles and Patterns in a Tablet-based Marking Environment -- An Empirical Research on Teachers’ Self-Efficacy in Distance Learning.
520 ## - Аннотация
Аннотация This book constitutes the refereed proceedings of the 7th International Conference on Hybrid Learning, ICHL 2014, held in Shanghai, China, in August 2014. The 31 papers presented were carefully reviewed and selected from 90 submissions. The selected papers cover various aspects on hybrid learning, computer supported collaborative learning, expericiences in hybrid learning, improved flexibility on learning processes, and the pedagogical and psychological issues of hybrid learning.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Information storage and retrieval systems.
9 (RLIN) 137013
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Information systems.
9 (RLIN) 303226
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика education.
9 (RLIN) 566270
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computers and Education.
9 (RLIN) 304193
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика User Interfaces and Human Computer Interaction.
9 (RLIN) 219093
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computers and Society.
9 (RLIN) 303251
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Information Systems Applications (incl. Internet).
9 (RLIN) 299051
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Information Storage and Retrieval.
9 (RLIN) 303027
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Appl. in Administrative Data Processing.
9 (RLIN) 307999
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Cheung, Simon K. S.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 415948
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Fong, Joseph.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 331887
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Zhang, Jiping.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 450780
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Kwan, Reggie.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 331888
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Kwok, Lam For.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 416239
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие
Унифицированное заглавие Lecture Notes in Computer Science,
9 (RLIN) 279505
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-08961-4">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-08961-4</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SCS
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-LNC
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 401516

No items available.