Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Managing Consumer Services (Record no. 400728)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 03907nam a22004695i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000542661
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922082542.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 160915s2014 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9783319042893
-- 978-3-319-04289-3
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-3-319-04289-3
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000542661
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс HD9980-9990
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KNS
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории BUS070080
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 338.4
Номер издания 23
245 10 - Заглавие
Заглавие Managing Consumer Services
Физический носитель electronic resource
Продолж. заглавия Factory or Theater? /
Ответственность edited by Enzo Baglieri, Uday Karmarkar.
260 ## - Выходные данные
Место издания Cham :
Издательство Springer International Publishing :
-- Imprint: Springer,
Дата издания 2014.
300 ## - Физическое описание
Объем XII, 280 p. 61 illus., 6 illus. in color.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
505 0# - Примечание о содержании
Содержание The future of consumer service. Introduction -- 1. Factories or theaters? The future of service -- 2. The industrialization of services -- 3. High tech vs. high touch: the role of human intermediation in information intensive services.- 4. Connecting factory to theater: lessons from a case study -- 5. Striking the right balance: how to design, implement and operationalize Customer Experience Management programs -- 6. The design of consumer experiences: managerial approaches for service companies.- 7. Customer experience and service design -- 8. Transitioning to value co-development -- 9. From service experiences to augmented service journeys: digital technology and networks in consumer services.- 10. Rethinking and improving the healthcare service through interactive web technologies -- 11. Innovation in services – the case of floury – a diagnostic medical center -- 12. Factory or theatre? Towards the convergence -- The future of consumer services: factory and theatre -- Biographical notes.
520 ## - Аннотация
Аннотация This book presents latest research on the evolution of consumer services, as these services continue to become a larger part of the economy in the world. Four core focal points lead the central message of the book: first, the convergence of back and front offices; second, placing the client as a fundamental input of services production and delivery process, and 'industrializing' the customers' role to combine efficiency and experience; third, the constitution and role of inputs necessary for the configuration, production and delivery of the service, with the crucial role of 'operationalizing' the customers' experience; and fourth, the adoption of new technologies and the appropriate transfer of manufacturing managerial practices through service industrialization. This is a special volume of articles based on solid research and analysis, including conceptualization of the important issues, as well as recommendations for managers. It presents case histories and managerial practices in some key sectors, such as financial services, health care, tourism/hospitality, entertainment and media, online services and home and personal services.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Economics.
9 (RLIN) 135154
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Management information systems.
9 (RLIN) 299049
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Economics/Management Science.
9 (RLIN) 247365
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Services.
9 (RLIN) 449428
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sales/Distribution/Call Center/Customer Service.
9 (RLIN) 448878
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Production/Logistics/Supply Chain Management.
9 (RLIN) 567124
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business Information Systems.
9 (RLIN) 299050
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Baglieri, Enzo.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 449429
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Karmarkar, Uday.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 307781
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-04289-3">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-04289-3</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SBE
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 400728

No items available.