Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Learn SpriteBuilder for iOS Game Development (Record no. 398946)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 02462nam a22003975i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000541336
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922082004.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 160915s2014 xxu| s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9781484202623
-- 978-1-4842-0262-3
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-1-4842-0262-3
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000541336
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс QA75.5-76.95
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории UY
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории COM014000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 004
Номер издания 23
100 1# - Автор
Автор Itterheim, Steffen.
Роль лиц author.
9 (RLIN) 446299
245 10 - Заглавие
Заглавие Learn SpriteBuilder for iOS Game Development
Физический носитель electronic resource
Ответственность by Steffen Itterheim.
260 ## - Выходные данные
Место издания Berkeley, CA :
Издательство Apress :
-- Imprint: Apress,
Дата издания 2014.
300 ## - Физическое описание
Объем XXI, 456 p. 208 illus.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
520 ## - Аннотация
Аннотация SpriteBuilder is the fun and versatile game development environment that is a natural successor to Cocos2D, Cocos3D, and Chipmunk2D. In Learn SpriteBuilder for iOS Game Development, experienced game developer and author Steffen Itterheim shows you how to get the most out of SpriteBuilder to create a full-featured 2D action game that you can use as a basis for your own games. You'll learn SpriteBuilder best practices, how to incorporate SpriteBuilder into your game development workflow, and how to use the various features of SpriteBuilder, including game physics, scrolling, menus, and playing audio assets. You'll learn everything from the basics to advanced topics like visual effects, soft-body physics, rendering textured polygons and porting to Android. You'll be using both SpriteBuilder and the latest version of Cocos2D, version 3. If you have a bit of iOS development experience and you want to learn to create imaginative 2D games, Learn SpriteBuilder for iOS Game Development is exactly the book you need.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science, general.
9 (RLIN) 155491
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4842-0262-3">http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4842-0262-3</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-CWD
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 398946

No items available.