Normal view
MARC view
Learn SpriteBuilder for iOS Game Development (Record no. 398946)
[ view plain ]
000 -Маркер записи | |
---|---|
Контрольное поле постоянной длины | 02462nam a22003975i 4500 |
001 - Контрольный номер | |
Контрольное поле | vtls000541336 |
005 - Дата корректировки | |
Контрольное поле | 20210922082004.0 |
007 - Кодируемые данные (физ. описан.) | |
Контрольное поле постоянной длины | cr nn 008mamaa |
008 - Кодируемые данные | |
Контрольное поле постоянной длины | 160915s2014 xxu| s |||| 0|eng d |
020 ## - Индекс ISBN | |
ISBN | 9781484202623 |
-- | 978-1-4842-0262-3 |
024 7# - Прочие стандартные номера | |
Стандартный номер | 10.1007/978-1-4842-0262-3 |
Источник номера | doi |
035 ## - Системный контрольный номер | |
Системный контрольный номер | to000541336 |
040 ## - Источник каталогиз. | |
Служба первич. каталог. | Springer |
Служба, преобразующая запись | Springer |
Организация, изменившая запись | RU-ToGU |
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса | |
Классификационный индекс | QA75.5-76.95 |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | UY |
Источник кода | bicssc |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | COM014000 |
Источник кода | bisacsh |
082 04 - Индекс Дьюи | |
Индекс Дьюи | 004 |
Номер издания | 23 |
100 1# - Автор | |
Автор | Itterheim, Steffen. |
Роль лиц | author. |
9 (RLIN) | 446299 |
245 10 - Заглавие | |
Заглавие | Learn SpriteBuilder for iOS Game Development |
Физический носитель | electronic resource |
Ответственность | by Steffen Itterheim. |
260 ## - Выходные данные | |
Место издания | Berkeley, CA : |
Издательство | Apress : |
-- | Imprint: Apress, |
Дата издания | 2014. |
300 ## - Физическое описание | |
Объем | XXI, 456 p. 208 illus. |
Иллюстрации/тип воспроизводства | online resource. |
336 ## - Тип содержимого | |
Тип содержимого | text |
Content type code | txt |
Source | rdacontent |
337 ## - Средство доступа | |
Средство доступа | computer |
Media type code | c |
Source | rdamedia |
338 ## - Тип носителя | |
Тип носителя | online resource |
Carrier type code | cr |
Source | rdacarrier |
520 ## - Аннотация | |
Аннотация | SpriteBuilder is the fun and versatile game development environment that is a natural successor to Cocos2D, Cocos3D, and Chipmunk2D. In Learn SpriteBuilder for iOS Game Development, experienced game developer and author Steffen Itterheim shows you how to get the most out of SpriteBuilder to create a full-featured 2D action game that you can use as a basis for your own games. You'll learn SpriteBuilder best practices, how to incorporate SpriteBuilder into your game development workflow, and how to use the various features of SpriteBuilder, including game physics, scrolling, menus, and playing audio assets. You'll learn everything from the basics to advanced topics like visual effects, soft-body physics, rendering textured polygons and porting to Android. You'll be using both SpriteBuilder and the latest version of Cocos2D, version 3. If you have a bit of iOS development experience and you want to learn to create imaginative 2D games, Learn SpriteBuilder for iOS Game Development is exactly the book you need. |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Science. |
9 (RLIN) | 155490 |
650 14 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Science. |
9 (RLIN) | 155490 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Science, general. |
9 (RLIN) | 155491 |
710 2# - Другие организации | |
Организация/юрисдикция | SpringerLink (Online service) |
9 (RLIN) | 143950 |
773 0# - Источник информации | |
Название источника | Springer eBooks |
856 40 - Электронный адрес документа | |
URL | <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4842-0262-3">http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4842-0262-3</a> |
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | |
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | ZDB-2-CWD |
999 ## - Системные контрольные номера (Koha) | |
biblionumber (Koha) | 398946 |
No items available.