Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Beginning Android 3D Game Development (Record no. 398215)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 02686nam a22003975i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000540459
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922081749.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 160915s2014 xxu| s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9781430265481
-- 978-1-4302-6548-1
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-1-4302-6548-1
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000540459
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс QA75.5-76.95
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории UY
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории COM014000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 004
Номер издания 23
100 1# - Автор
Автор Chin, Robert.
Роль лиц author.
9 (RLIN) 445061
245 10 - Заглавие
Заглавие Beginning Android 3D Game Development
Физический носитель electronic resource
Ответственность by Robert Chin.
260 ## - Выходные данные
Место издания Berkeley, CA :
Издательство Apress :
-- Imprint: Apress,
Дата издания 2014.
300 ## - Физическое описание
Объем XIX, 492 p. 175 illus.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
520 ## - Аннотация
Аннотация Beginning Android 3D Game Development is a unique, examples-driven book for today's Android and game app developers who want to learn how to build 3D game apps that run on the latest Android 5.0 (KitKat) platform using Java and OpenGL ES. Android game app development continues to be one of the hottest areas where indies and existing game app developers seem to be most active.  Android is the second best mobile apps eco and arguably even a hotter game apps eco than iOS.  3D makes your games come alive; so in this book you'll find that we go in depth on creating 3D games for the Android platform with OpenGL ES 2.0 using an original case study game called Drone Grid. Moreover, this book offers an extensive case study with code that will be modular and re-useable helping you create your own games using advanced vertex and fragment shaders.  Drone Grid is a game app case study that is somewhat similar to the best selling Geometry Wars game series utilizing a gravity grid and colorful abstract graphics and particles. After reading and using this book, you'll be able to build your first 3D Android game app for smartphones and tablets.  You may even be able to upload and sell from popular Android app stores like Google Play and Amazon Appstore.  .
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science, general.
9 (RLIN) 155491
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4302-6548-1">http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4302-6548-1</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-CWD
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 398215

No items available.