Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Pro Unity Game Development with C# (Record no. 398171)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 02667nam a22003975i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000540491
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922081742.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 160915s2014 xxu| s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9781430267454
-- 978-1-4302-6745-4
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-1-4302-6745-4
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000540491
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс QA75.5-76.95
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории UY
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории COM014000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 004
Номер издания 23
100 1# - Автор
Автор Thorn, Alan.
Роль лиц author.
9 (RLIN) 445010
245 10 - Заглавие
Заглавие Pro Unity Game Development with C#
Физический носитель electronic resource
Ответственность by Alan Thorn.
260 ## - Выходные данные
Место издания Berkeley, CA :
Издательство Apress :
-- Imprint: Apress,
Дата издания 2014.
300 ## - Физическое описание
Объем XV, 348 p. 183 illus.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
520 ## - Аннотация
Аннотация In Pro Unity Game Development with C#, Alan Thorn, author of Learn Unity for 2D Game Development and experienced game developer, takes you through the complete C# workflow for developing a cross-platform first person shooter in Unity. C# is the most popular programming language for experienced Unity developers, helping them get the most out of what Unity offers. If you're already using C# with Unity and you want to take the next step in becoming an experienced, professional-level game developer, this is the book you need. Whether you are a student, an indie developer, or a season game dev professional, you'll find helpful C# examples of how to build intelligent enemies, create event systems and GUIs, develop save-game states, and lots more. You'll understand and apply powerful programming concepts such as singleton classes, component based design, resolution independence, delegates, and event driven programming. By the end of the book, you will have a complete first person shooter game up and running with Unity. Plus you'll be equipped with the know-how and techniques needed to deploy your own professional-grade C# games. If you already know a bit of C# and you want to improve your Unity skills, this is just the right book for you.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science, general.
9 (RLIN) 155491
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4302-6745-4">http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4302-6745-4</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-CWD
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 398171

No items available.