Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Guide to Teaching Puzzle-based Learning (Record no. 397835)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 04074nam a22005295i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000540720
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922081658.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 160915s2014 xxk| s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9781447164760
-- 978-1-4471-6476-0
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-1-4471-6476-0
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000540720
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс LB1028.43-1028.75
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории JNV
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории EDU039000
Источник кода bisacsh
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории COM023000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 374.26
Номер издания 23
100 1# - Автор
Автор Meyer III, Edwin F.
Роль лиц author.
9 (RLIN) 444673
245 10 - Заглавие
Заглавие Guide to Teaching Puzzle-based Learning
Физический носитель electronic resource
Ответственность by Edwin F. Meyer III, Nickolas Falkner, Raja Sooriamurthi, Zbigniew Michalewicz.
260 ## - Выходные данные
Место издания London :
Издательство Springer London :
-- Imprint: Springer,
Дата издания 2014.
300 ## - Физическое описание
Объем XVI, 345 p. 117 illus., 19 illus. in color.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
490 1# - Серия
Заглавие серии Undergraduate Topics in Computer Science,
ISSN серии 1863-7310
505 0# - Примечание о содержании
Содержание Part I: Motivation and Teaching -- Motivation -- Getting Started -- Icebreakers -- Effective Teaching Approaches -- Part II: Tools, Tips and Strategies -- Understand the Problem -- Reasoning: Logic and Reasoning Backwards -- Pattern Recognition -- Enumerate and Eliminate -- Simplify! -- Perform a Gedanken: “What If?” and “So What?” -- Simulation and Optimization -- Part III: Challenges -- Probabilistic Reasoning -- Logical Reasoning -- Geometric Reasoning -- Grand Challenges -- Summary -- List of Puzzles.
520 ## - Аннотация
Аннотация Puzzle-based Learning is a foundational approach to develop the critical thinking skills and mental stamina essential for solving real-world problems. This Guide to Teaching Puzzle-based Learning provides invaluable insights drawn from the authors’ extensive experience in teaching Puzzle-based Learning. Practical advice is provided for teachers and lecturers evaluating a range of different formats for varying class sizes, based on results from classes taught in many different countries. Topics and features: Suggests numerous entertaining puzzles designed to motivate students to think about framing and solving unstructured problems Discusses models for student engagement, setting up puzzle clubs, hosting a puzzle competition, and various warm-up activities Presents an overview of effective teaching approaches used in Puzzle-based Learning, covering a variety of class activities, assignment settings and assessment strategies Examines the issues involved in framing a problem, and reviews a range of problem-solving strategies Contains tips for teachers and notes on common student pitfalls throughout the text Provides a collection of puzzle sets for use during a Puzzle-based Learning event, including puzzles that require probabilistic reasoning, and logic and geometry puzzles This unique textbook/guide will be of great interest to instructors on all levels who wish to experiment with the Puzzle-based Learning approach. This approach has been successfully applied in universities, high schools, professional organizations and leading companies.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика education.
9 (RLIN) 566270
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Science
Основная подрубрика Study and teaching.
9 (RLIN) 303676
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computers and Education.
9 (RLIN) 304193
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Science Education.
9 (RLIN) 303680
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Teaching and Teacher Education.
9 (RLIN) 316041
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Falkner, Nickolas.
Роль лиц author.
9 (RLIN) 444674
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Sooriamurthi, Raja.
Роль лиц author.
9 (RLIN) 444675
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Michalewicz, Zbigniew.
Роль лиц author.
9 (RLIN) 320162
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие
Унифицированное заглавие Undergraduate Topics in Computer Science,
9 (RLIN) 318115
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4471-6476-0">http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4471-6476-0</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SCS
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 397835

No items available.