Normal view
MARC view
Guide to Teaching Puzzle-based Learning (Record no. 397835)
[ view plain ]
000 -Маркер записи | |
---|---|
Контрольное поле постоянной длины | 04074nam a22005295i 4500 |
001 - Контрольный номер | |
Контрольное поле | vtls000540720 |
005 - Дата корректировки | |
Контрольное поле | 20210922081658.0 |
007 - Кодируемые данные (физ. описан.) | |
Контрольное поле постоянной длины | cr nn 008mamaa |
008 - Кодируемые данные | |
Контрольное поле постоянной длины | 160915s2014 xxk| s |||| 0|eng d |
020 ## - Индекс ISBN | |
ISBN | 9781447164760 |
-- | 978-1-4471-6476-0 |
024 7# - Прочие стандартные номера | |
Стандартный номер | 10.1007/978-1-4471-6476-0 |
Источник номера | doi |
035 ## - Системный контрольный номер | |
Системный контрольный номер | to000540720 |
040 ## - Источник каталогиз. | |
Служба первич. каталог. | Springer |
Служба, преобразующая запись | Springer |
Организация, изменившая запись | RU-ToGU |
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса | |
Классификационный индекс | LB1028.43-1028.75 |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | JNV |
Источник кода | bicssc |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | EDU039000 |
Источник кода | bisacsh |
072 #7 - Код предметной/темат. категории | |
Код предметной/темат. категории | COM023000 |
Источник кода | bisacsh |
082 04 - Индекс Дьюи | |
Индекс Дьюи | 374.26 |
Номер издания | 23 |
100 1# - Автор | |
Автор | Meyer III, Edwin F. |
Роль лиц | author. |
9 (RLIN) | 444673 |
245 10 - Заглавие | |
Заглавие | Guide to Teaching Puzzle-based Learning |
Физический носитель | electronic resource |
Ответственность | by Edwin F. Meyer III, Nickolas Falkner, Raja Sooriamurthi, Zbigniew Michalewicz. |
260 ## - Выходные данные | |
Место издания | London : |
Издательство | Springer London : |
-- | Imprint: Springer, |
Дата издания | 2014. |
300 ## - Физическое описание | |
Объем | XVI, 345 p. 117 illus., 19 illus. in color. |
Иллюстрации/тип воспроизводства | online resource. |
336 ## - Тип содержимого | |
Тип содержимого | text |
Content type code | txt |
Source | rdacontent |
337 ## - Средство доступа | |
Средство доступа | computer |
Media type code | c |
Source | rdamedia |
338 ## - Тип носителя | |
Тип носителя | online resource |
Carrier type code | cr |
Source | rdacarrier |
490 1# - Серия | |
Заглавие серии | Undergraduate Topics in Computer Science, |
ISSN серии | 1863-7310 |
505 0# - Примечание о содержании | |
Содержание | Part I: Motivation and Teaching -- Motivation -- Getting Started -- Icebreakers -- Effective Teaching Approaches -- Part II: Tools, Tips and Strategies -- Understand the Problem -- Reasoning: Logic and Reasoning Backwards -- Pattern Recognition -- Enumerate and Eliminate -- Simplify! -- Perform a Gedanken: “What If?” and “So What?” -- Simulation and Optimization -- Part III: Challenges -- Probabilistic Reasoning -- Logical Reasoning -- Geometric Reasoning -- Grand Challenges -- Summary -- List of Puzzles. |
520 ## - Аннотация | |
Аннотация | Puzzle-based Learning is a foundational approach to develop the critical thinking skills and mental stamina essential for solving real-world problems. This Guide to Teaching Puzzle-based Learning provides invaluable insights drawn from the authors’ extensive experience in teaching Puzzle-based Learning. Practical advice is provided for teachers and lecturers evaluating a range of different formats for varying class sizes, based on results from classes taught in many different countries. Topics and features: Suggests numerous entertaining puzzles designed to motivate students to think about framing and solving unstructured problems Discusses models for student engagement, setting up puzzle clubs, hosting a puzzle competition, and various warm-up activities Presents an overview of effective teaching approaches used in Puzzle-based Learning, covering a variety of class activities, assignment settings and assessment strategies Examines the issues involved in framing a problem, and reviews a range of problem-solving strategies Contains tips for teachers and notes on common student pitfalls throughout the text Provides a collection of puzzle sets for use during a Puzzle-based Learning event, including puzzles that require probabilistic reasoning, and logic and geometry puzzles This unique textbook/guide will be of great interest to instructors on all levels who wish to experiment with the Puzzle-based Learning approach. This approach has been successfully applied in universities, high schools, professional organizations and leading companies. |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Science. |
9 (RLIN) | 155490 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | education. |
9 (RLIN) | 566270 |
650 #0 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Science |
Основная подрубрика | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 303676 |
650 14 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computer Science. |
9 (RLIN) | 155490 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Computers and Education. |
9 (RLIN) | 304193 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Science Education. |
9 (RLIN) | 303680 |
650 24 - Тематические рубрики | |
Основная рубрика | Teaching and Teacher Education. |
9 (RLIN) | 316041 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Falkner, Nickolas. |
Роль лиц | author. |
9 (RLIN) | 444674 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Sooriamurthi, Raja. |
Роль лиц | author. |
9 (RLIN) | 444675 |
700 1# - Другие авторы | |
Другие авторы | Michalewicz, Zbigniew. |
Роль лиц | author. |
9 (RLIN) | 320162 |
710 2# - Другие организации | |
Организация/юрисдикция | SpringerLink (Online service) |
9 (RLIN) | 143950 |
773 0# - Источник информации | |
Название источника | Springer eBooks |
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие | |
Унифицированное заглавие | Undergraduate Topics in Computer Science, |
9 (RLIN) | 318115 |
856 40 - Электронный адрес документа | |
URL | <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4471-6476-0">http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4471-6476-0</a> |
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | |
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ | ZDB-2-SCS |
999 ## - Системные контрольные номера (Koha) | |
biblionumber (Koha) | 397835 |
No items available.