Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Targeted Advertising Technologies in the ICT Space (Record no. 357151)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 03425nam a22004335i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000485564
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922065915.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 140715s2013 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9783834823960
-- 978-3-8348-2396-0
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-3-8348-2396-0
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000485564
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс HF5415.1265
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории UF
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJE
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории COM064000
Источник кода bisacsh
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории BUS090000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 658.872
Номер издания 23
100 1# - Автор
Автор Schlee, Christian.
Роль лиц author.
9 (RLIN) 415196
245 10 - Заглавие
Заглавие Targeted Advertising Technologies in the ICT Space
Физический носитель [electronic resource] :
Продолж. заглавия A Use Case Driven Analysis /
Ответственность by Christian Schlee.
260 ## - Выходные данные
Место издания Wiesbaden :
Издательство Springer Fachmedien Wiesbaden :
-- Imprint: Springer Vieweg,
Дата издания 2013.
300 ## - Физическое описание
Объем XXVI, 339 p. 80 illus.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
505 0# - Примечание о содержании
Содержание Foundations of Targeted Advertising -- Use Case Identification and Description -- Technological Use Case Analysis -- Analysis of Key Building Blocks in Targeted Advertising Technologies -- Business and Legal Aspects of Targeted Advertising.
520 ## - Аннотация
Аннотация In recent years, the field of information and communication technology has started to change dramatically. Carriers are threatened by high revenue losses requiring them to identify new revenue potentials beyond their core business. Targeted advertising can be one of these revenue opportunities. Christian Schlee provides a broad overview of the latest developments and trends in targeted advertising in the ICT space. The author focuses on the technological aspects of targeted advertising, but also covers business and legal aspects. He analyzes the most interesting use cases in the Web, IPTV, the mobile environment, and in converged scenarios and examines important technological key building blocks.   Contents ·         Types of Targeting, Definition of Advertising Formats ·         Targeted Advertising Use Cases in Web, IPTV, Mobile and Converged Environments ·         Key Building Blocks: Generic Targeted Advertising Platform, Identity Management Issues, Recommendation Technologies ·         Business and Legal Aspects     Target Groups ·         Researchers and students in ICT, engineering, business administration with technological background ·         ICT engineers, new media experts, advertising professionals with technological background     The Author Christian Schlee studied business administration and electrical engineering at Darmstadt University of Technology and Information and Communication Technologies at Ecole Centrale de Lyon. He works for a large European telecommunication provider with a special focus on IPTV topics.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика e-Commerce/e-business.
9 (RLIN) 413336
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-8348-2396-0">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-8348-2396-0</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SCS
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 357151

No items available.