Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Learn C++ for Game Development (Record no. 212128)

MARC details
000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 02721nam a22003975i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000540446
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922013801.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 160915s2014 xxu| s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9781430264583
-- 978-1-4302-6458-3
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-1-4302-6458-3
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000540446
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс QA75.5-76.95
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории UY
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории COM014000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 004
Номер издания 23
100 1# - Автор
Автор Sutherland, Bruce.
Роль лиц author.
9 (RLIN) 290502
245 10 - Заглавие
Заглавие Learn C++ for Game Development
Физический носитель electronic resource
Ответственность by Bruce Sutherland.
260 ## - Выходные данные
Место издания Berkeley, CA :
Издательство Apress :
-- Imprint: Apress,
Дата издания 2014.
300 ## - Физическое описание
Объем XVII, 324 p. 12 illus.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
520 ## - Аннотация
Аннотация If you’re new to C++ but understand some basic programming, then Learn C++ for Game Development lays the foundation for the C++ language and API that you’ll need to build game apps and applications. Learn C++ for Game Development will show you how to: Master C++ features such as variables, pointers, flow controls, functions, I/O, classes, exceptions, templates, and the Standard Template Library (STL) Use design patterns to simplify your coding and make more powerful games Manage memory efficiently to get the most out of your creativity Load and save games using file I/O, so that your users are never disappointed Most of today's popular console and PC game platforms use C++ in their SDKs. Even the Android NDK and now the iOS SDK allow for C++; so C++ is growing in use for today's mobile game apps. Game apps using C++ become much more robust, better looking, more dynamic, and better performing. After reading this book, you’ll have the skills to become a successful and profitable game app or applications developer in today’s increasingly competitive indie game marketplace. The next stage is to take the foundation from this book and explore SDKs such as Android/Ouya, PlayStation, Wii, Nintendo DS, DirectX, Unity3D, and GameMaker Studio to make your career really take off.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science.
9 (RLIN) 155490
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Computer Science, general.
9 (RLIN) 155491
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4302-6458-3">http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4302-6458-3</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-CWD
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 212128

No items available.