Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Image from Google Jackets
Normal view MARC view

Феномен социальной рекламы и его теоретико-методологический анализ автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата социологических наук : 22.00.01

By: Синьковская, Ирина ГеоргиевнаMaterial type: TextTextPublication details: Новосибирск [б. и.] 2006Description: 20 сSubject(s): Теория, методология и история социологии | авторефераты диссертаций
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
1 месяц Научная библиотека ТГУ Книгохранилище 1-943138 (Browse shelf(Opens below)) Available 13820000569645
Выдается в читальный зал Научная библиотека ТГУ Книгохранилище 1-943007к (Browse shelf(Opens below)) Available 13820000545056

Библиогр.: с. 19-20

There are no comments on this title.

to post a comment.