Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Image from Google Jackets
Normal view MARC view

Маркетинг в практике информационных служб организаций и предприятий (Методическое пособие) Науч. ред. Т. П. Власова; Отв. за вып. З. М. Бартенева; Моск. Дом науч. -техн. пропаганды им. Ф. Э. Дзержинского

By: Шкардун, Владимир ДмитриевичMaterial type: TextTextPublication details: М. МДНТП 1991Description: 118 с. илSubject(s): организации | предприятия | экономика | информационные службы | услугиOther classification: У9(2)497.3
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Выдается в читальный зал Научная библиотека ТГУ Книгохранилище 1-754916к (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 13820000002408

На обл. авт. не указан

Библиогр.: с. 113-115

There are no comments on this title.

to post a comment.