Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Image from Google Jackets
Normal view MARC view

Рекламный образ как инвариант художественного в современной культуре [для философов, культурологов, маркетологов, специалистов по рекламе] Л. М. Дмитриева, Н. А. Анашкина ; Омский гос. техн. ун-т

By: Дмитриева, Лариса Михайловна, 1943-Contributor(s): Анашкина, Наталья АлександровнаMaterial type: TextTextPublication details: Москва Наука 2010Description: 134 с. илISBN: 9785020376267Subject(s): реклама | художественный образ | история философской мысли | культура постмодерна | рекламный образ | искусство | рекламная коммуникация | семиотические аспектыOther classification: Ч605 | Ю812.25
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Выдается в читальный зал Научная библиотека ТГУ Книгохранилище 1-998938к (Browse shelf(Opens below)) Available 13820000791671

Библиогр.: с. 120-134

There are no comments on this title.

to post a comment.