Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Image from Google Jackets
Normal view MARC view

Феномен социальной рекламы и его теоретико-методологический анализ монография И. Г. Синьковская ; Федеральное агентство по образованию, ГОУ ВПО "Сибирский гос. технологический ун-т"

By: Синьковская, Ирина ГеоргиевнаMaterial type: TextTextLanguage: Russian Publication details: Красноярск СибГТУ 2009Description: 179 с. ил., табл. 21 смISBN: 9785817304498Subject(s): реклама | социальная реклама | социальное поведение | информационное общество | социальные нормы | социальные ценностиOther classification: С550.425
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Выдается в читальный зал Научная библиотека ТГУ Книгохранилище 1-991318к (Browse shelf(Opens below)) Available 13820000744217

Библиогр.: с. 140-161

There are no comments on this title.

to post a comment.