Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Image from Google Jackets
Normal view MARC view

Grundwissen Marketing Marktforschung und -analyse, Marketingplanung, Marketinginstrumente Uwe Engler, Ellen Hautmann ; Hrsg. in Zusammenarbeit mit dem FORUM Berufsbildung

By: Engler, UweContributor(s): Hautmann, EllenMaterial type: TextTextPublication details: Berlin Cornelsen 2007Edition: 1. AuflDescription: 198 S. AbbISBN: 9783589237159; 3589237159Subject(s): маркетинг | изучение рынка | покупательское поведение | маркетинговое планирование | товарная политика | политика распределения | коммуникационная политикаOther classification: У821.24
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
1 неделя Научная библиотека ТГУ Немецкий читальный зал У050 E56 (Browse shelf(Opens below)) Available 13820000732138

Literatur: S. 194-195

Register: S. 196-197

There are no comments on this title.

to post a comment.