Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Image from Google Jackets
Normal view MARC view

Лого Логика лучшие брендинговые агентства рассказывают о стратегиях нейминга и брендинга Перри Чуа и Дэнн Илисик ; пер. Светлана Гилим ; науч. ред. Валентина Крылова

By: Чуа, ПерриContributor(s): Илисик, Дэнн | Крылова, Валентина [edt]Material type: TextTextPublication details: Москва РИП-холдинг 2008Description: 191 с. илContent type: Изображение (неподвижное). Текст Media type: непосредственные ISBN: 9785903190287; 5903190286; 9781592533046; 1592533043Subject(s): социолингвистика | брендинг | фирменный стиль | акронимы | названия | язык и обществоOther classification: Ш100.12
List(s) this item appears in: Айдентика. Дизайн бренда (сост. библиотекарь-предметник Л. В. Нупрейчик)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Выдается по месту хранения Научная библиотека ТГУ Читальный зал 4 76 Ч-81 (Browse shelf(Opens below)) Available 13820001040747

There are no comments on this title.

to post a comment.